💥 ТОВАРИ ЗА СУПЕРЦІНАМИ!
UAH
  • EUR
  • USD
  • PLN
Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань
0

Комплектація:

  • сумка-чохол (1шт)

 


Залишилися запитання?


Телефонуйте нам.
Наші менеджери завжди на зв'язку і готові відповісти на всі ваші запитання

 

+380737234455 (Оксана)
 

Адреса:
Україна
м. Стрий
вул. Шевченка, 179
офіс 306
(3 поверх бізнес-центру "Панорама")

 

 

 
 
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Сумка-чохол для нард, шах, шашок, 38x38 см, арт. 990013

Артикул: 990013
3 000 грн
В наявності
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Увійти для відображення накопичувальної знижки
Замовити в 1 клік
Характеристики
Тип Сумка-чохол
Країна виробник Україна
Стан Новий
Розмір 60×30 см

Ми завжди на зв‘язку, 
якщо Ви хочете додатково щось уточнити:

+38 (073) 723 44 55 - Оксана

Напишіть нам у месенджер і ми надішлемо Вам детальний відеоогляд цього виробу

📍 м.Стрий, Львівська обл., вул. Заньковецької, буд. 2, (другий поверх)

 

Варіанти оплати:


Онлайн-оплата банківською картою (monobank)
1. Вибирайте спосіб оплати «Онлайн-оплата банківською картою (monobank)»;
2. Система переадресує Вас на захищену сторінку.
Ви можете оплатити:

  • відсканувавши QR-код в додатку monobank;
  • скориставшись системою G-Pay або Apple Pay;
  • увівши дані банківської карти.

3. Підтвердьте оплату за допомогою одноразового коду;
4. Вкажіть e-mail, щоб отримати чек;
Доставка товару можлива лише після підтвердження платежу.


Онлайн-оплата банківською картою (WayForPay)
1. Вибирайте спосіб оплати «Онлайн-оплата банківською картою (WayForPay)»;
2. Система переадресує Вас на захищену сторінку.
Ви можете оплатити:

  • скориставшись системою G-Pay або Apple Pay;
  • увівши дані банківської карти.

3. Підтвердьте оплату за допомогою одноразового коду
4. Вкажіть e-mail, щоб отримати чек.
Доставка товару можлива лише після підтвердження платежу.


Безготівковий розрахунок для юридичних осіб
Вибирайте "Безготівковий розрахунок" для оплати замовлення з розрахункового рахунку організації.
Очікуйте на дзвінок менеджера для узгодження питань щодо подальшої оплати.

Доставка товару можлива лише після підтвердження платежу.


Післяплата
Ця форма оплати можлива, якщо її підтримує вибраний оператор доставки та доступна лише при доставці по Україні.

Зверніть увагу: вибираючи післяплату, Ви погоджуєтесь на оплату комісії за транзакцію та інших додаткових платежів, зазначених у тарифах оператора доставки.

Варіанти доставки:

  • Нова Пошта
    Термін доставки (в середньому) - 1-3 дні
    Вартість доставки замовлення - згідно з тарифами оператора
    Можлива доставка кур'єром Нової Пошти
    Доступний спосіб оплати “Післяплата”
  • УкрПошта
    Термін доставки (в середньому) - 3-5 днів
    Вартість доставки замовлення - згідно з тарифами оператора
    Доступний спосіб оплати “Післяплата”
  • Самовивіз з шоуруму
    Ви можете самостійно забрати свою покупку за адресою: м. Стрий (Львівська обл.), вул. Заньковецької, буд. 2, (другий поверх) з понеділка по п'ятницю з 9:00 до 17:00 год.

Відповідно до законодавства України, зокрема Цивільного кодексу України та Закону України "Про перевезення", встановлені певні правила щодо відповідальності за доставку товарів кур'єрськими службами, такими як ТОВ "Нова Пошта" та АТ «УкрПошта». Основні положення, які можуть мати застосування в даному контексті, включають наступне:

1. Відповідальність перевізника: Згідно з Цивільним кодексом України, перевізник, яким є кур'єрська служба, несе відповідальність за збереження та доставку товару під час перевезення. Він зобов'язаний забезпечити цілісність товару та доставити його у відповідному стані.

2. Повідомлення про пошкодження: У разі виявлення пошкоджень товару під час отримання, покупець має право негайно повідомити про це перевізника або відділення кур'єрської служби, де відбулася доставка. Таке повідомлення повинно бути зроблено письмово або за допомогою електронних засобів зв'язку.

3. Претензії та компенсація: Покупець має право звернутися до перевізника з письмовою претензією щодо пошкодження товару. Перевізник зобов'язаний розглянути претензію та вжити заходи для врегулювання ситуації, включаючи компенсацію за пошкоджений товар.

4. Страхування товару: Законодавство не обов'язково вимагає страхування товару під час його перевезення, але це може бути рекомендованою практикою для забезпечення додаткового захисту в разі пошкодження або втрати товару під час доставки.

При використанні методу відправлення товару Новою Поштою чи УкрПоштою, відповідальність за цілісність товару під час транспортування несе безпосередньо обраний перевізник. ПОСТАЧАЛЬНИК ПЕРЕДАЄ ПЕРЕВІЗНИКУ ТОВАР ЦІЛИЙ ТА НЕУШКОДЖЕНИЙ ТА СТРАХУЄ НА ПОВНУ ВАРТІСТЬ СУМИ ЗАМОВЛЕННЯ, ТА НЕ НЕСЕ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ПЕРЕД ЗАМОВНИКОМ ЗА ПОШКОДЖЕННЯ ТОВАРУ, НАНЕСЕНІ ПЕРЕВІЗНИКОМ.

Таким чином, якщо товар, доставлений перевізником, був отриманий покупцем у пошкодженому стані, покупець повинен звернутися безпосередньо до перевізника для складання претензії та вирішення цього питання. В свою чергу ми, як постачальник, можемо надати покупцю необхідну документацію та підтримку для складання претензії до кур'єрської служби.

Ви можете повернути товар продавця ФОП Павляк Любов Іванівна протягом 14 днів від дня купівлі (отримання товару)


1. Запакуйте товар
А) Покладіть новий товар без слідів експлуатації в оригінальну упаковку. Якщо товар складається з кількох частин, повернути треба весь комплект. Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у тій комплектації, у якій його отримали.
Б) Якщо ви придбали товар з подарунком при поверненні треба надати весь набір (товар разом з подарунком). Інакше номінальну вартість подарунка буде вирахувано із суми повернення.
В) Покладіть копію квитанції про оплату даного товару.
Г) Заповніть та вкладіть бланк повернення товару у відправлення(бланк можна знайти та роздрукувати тут).


Важливо:

  1. У бланку розбірливо вкажіть прізвище, ім’я, по батькові та банківські реквізити
  2. Переконайтеся, що ви заповнили всі поля.

 

2. Куди приносити товар
Ви можете повернути товар продавця ФОП Павляк Любов Іванівна кур’єрською службою протягом 14 днів з моменту купівлі/отримання.

3. Як надіслати товар до сервісного відділу?

  1. Прийдіть до найближчого відділення Нової Пошти.
  2. Оформте відправлення за реквізитами: Отримувач – Павляк Любов Іванівна, Телефон - +38 (097) 75-85-336 (лише як контактний для відправки) Вид доставки - склад-склад Адреса - м. Стрий, відділення №1 (82400, с. Грабовець, вул. Поповича, 11а, Львівська обл.) Оплата доставки - коштом відправника Оголошена вартість - дорівнює вартості товару згідно з товарним чеком
  3. Послуги «Зворотна доставка» і «Післяплата» треба скасувати.

 

Ми зможемо прийняти повернення, тільки якщо товар у належному стані:

  • без механічних пошкоджень;
  • повністю укомплектований;
  • з усіма збереженими ярликами та заводським маркуванням.

 

4. Як мені повернуть кошти за товар?
Ви можете вказати дані банківських реквізитів для повернення коштів, оформляючи повернення в паперовому бланку повернення товару.
Зазвичай гроші повертаються за 14 днів після прийняття рішення про повернення коштів.


Умови обміну товару

Якщо ви хочете обміняти товар, придбаний у продавця ФОП Павляк Любов Іванівна, це можливо протягом 14 днів з дня купівлі або отримання товару, за умови, що товар не був у використанні та зберіг свій первісний вигляд і комплектацію.

Процес обміну:

  1. Запакуйте товар для обміну:

    • Покладіть товар без слідів експлуатації в оригінальну упаковку, включаючи всі частини комплекту.
    • Якщо разом з товаром ви отримали подарунок, його також необхідно повернути для обміну. У разі неповернення подарунка, його номінальна вартість буде вирахувана з суми обміну.
    • Не забудьте додати копію квитанції про оплату товару та заповнений бланк обміну (завантажити бланк можна тут).
  2. Відправка товару для обміну:

    • Надішліть товар кур’єрською службою на адресу: м. Стрий, відділення №1 (82400, с. Грабовець, вул. Поповича, 11а, Львівська обл.). Отримувач – ФОП Павляк Любов Іванівна, телефон для контактів: +38 (097) 75-85-336.
    • Оплата доставки здійснюється коштом відправника.
    • Вкажіть оголошену вартість товару згідно з товарним чеком.
  3. Як мені отримати новий товар?:

    • Після отримання та перевірки вашого товару на відповідність умовам обміну, новий товар буде відправлений на вказану вами адресу. Термін обробки та відправки товару може тривати до 14 днів.
Вгору